Підвищення кваліфікації: Терапевтична піскова гра за Дорою Кальф

Основні питання курікулума за директивою Німецької організації терапії піскової гри

Терапевтично-методична робота по підвищенню кваліфікації повинна охоплювати щонайменше 120 годин (з них 40 годин по глибинній психології), та містить наступні основні питання:

А. Ведення

- корінь, історія, манера дій терапії піскової гри

- робочий матеріал та оформлення

- документація та фотографування

- сухий та вологий пісок

- картинний матеріал, приклади із процесу піскової терапії

- основи розвитку психології

- власні здобутки

- літературний покажчик

В. Символіка

- що таке є символ, та як він діє?

- як перемінюється символ в піску?

- символи в міфах, казках та культурах

- особисті та архетипні символи

- 4 елементи в пісковій грі

- символіка середовища

- стимулювання до символічної роботи

- картинний матеріал

- власні здобутки

 

С. Карл Юнг та піскова гра

- свідоме та несвідоме

- особистість та Я- функції

- перенесення та протиперенесення

- особа та тіні

- архетипи+ комплекси

- терміни симптом, невроз та лібідо

- алхімія та східна мудрість

- картинний матеріал як приклад

- власні здобутки

Д. Методика

- запрошення на піскову гру

- читання картин, асоціації, посилення

- обережне обговорення

- старовідповідне будування

- стадії Я- розвитку у пісковій грі (Нойманн, Кальф)

- процес піскової гри та «червоні нитки»

- пізнання перешкоджень+ ресурсів

- як чиню я як терапевтка?

- обхід перенесення та протиперенесення

Е. Область застосування

- робота з дітьми, підлітками та дорослими

- гендерні перспективи

- робота з парами, сім’ями та частковими сім’ями

- піскова гра у супервізії та в групах

- індикація та контраіндикація

- індивідуальні піскові картини та та перебіг процесу

- відмінності між спонтанними, тематичними та управляючими пісковими картинами

- власні здобутки

Під час підвищення кваліфікації кожним учасником буде опрацьована та представлена символічна робота, відображення про основоположну літературу та казуістику.

Регулярні індивідуальні та групові супервізії (80 годин) інтигрують пункти А- Е. Із 80 годин супервізій повинно виконатись 15 індивідуальних супервізій. До цього дивемось на актуальні директиви по підвищенні кваліфікації Німецької організації терапії піскової гри (2009).

При кінці освіти учаники стають вмотивованими до освіти в інтервізійних групах.

Main Page Contacts Search