Статут міжнародної організації піскової психотерапії.
Спільноти всіх країн, де розвивають піскову психотерапію, приймають та дотримуються цього статуту в своїй робот
і

Ратифіковано 15 січня 2006

Ст. 1
Ім'я та місце
Під ім'ям Міжнародного товариства з Sandplay терапія (Інститут соціальних досліджень), існує асоціація психотерапевтів, яка знаходиться в Цюріху у відповідності зі ст. 60ff швейцарського Цивільного кодексу (ZGB).

Ст. 2
Визначення
Sandplay Терапія терапевтичний метод, розроблений Дора Kalff і заснований на психологічних принципах К.Г Юнга. Sandplay - це творча форма терапії, яка використовує уяву, "концентрований екстракт життєвих сил, як фізичних, так і психічних" (К. Г. Юнг). Для нього (методу) характерне використання піску, води і мініатюр в створенні образів у "вільному і захищеному просторі" терапевтичних відносин в лотку з піском. В Sandplay ілюструє постійний діалог між свідомими і несвідомими аспектами психіки клієнта, який активує процес зцілення та розвитку особистості при допомозі взаємодії з піском.

Ст. 3
Мета і завдання
Інститут соціальних досліджень є міжнародною організацією юридичних і фізичних осіб, які пройшли підготовку в Sandplay терапія, як визначено вище, які займаються практикою цього виду терапії та його подальшого розвитку на основі наукових досліджень. Його цілями є:
1. Сприяння вивченню Sandplay терапії.
2. Поширення і поширенню знань про Sandplay терапію.
3. Заохочення до дотримання кваліфікаційних стандартів навчання та практики на основі етики терапевтичної поведінки.
4. Організація і проведення конгресів і конференцій.
Товариство має цілі, які враховують автономність статусу та професійних інтересів Інституту соціальних досліджень, сертифікованих членів національних товариств, а також її окремих членів. Члени Інституту соціальних досліджень зобов'язуються дотримуватись наступних правил: - рівень права, який забороняє будь-яку дискримінацію за ознакою раси, віросповідання, етика рівності статі і сексуальної орієнтації щодо заявника на членство в професійних організаціях, навчальних програмах і громадських заходах, організованих Інститутом соціальних досліджень.

Ст. 4
Мови
Німецька та англійська мови є офіційними мовами Інституту соціальних досліджень. Статут та положення мають обов'язкову юридичну силу тільки німецькою та англійською мовами. У разі сумніву, англійська формулювання є вирішальним. Офіційні документи Інституту соціальних досліджень також повинні бути переведені на італійську мову і, може бути переведений також на інші мови, якщо це необхідно.

ЧЛЕНСТВО

Ст. 5
Членство
Є три категорії членства:
1. Національне членство (юридична осіба)
Національні суспільства Sandplay асоціації, які прийняті в якості національних товариств Інституту соціальних досліджень. Національні товариства є членами Інституту соціальних досліджень, їх Інститут соціальних досліджень сертифікованих членів є непрямими членами Інституту соціальних досліджень. Нормою є одне Національне товариство в країні. Для виключення див. правила процедури. 2. Індивідуальні, прямий членів (фізична осіба)
Індивідуальне членство Sandplay терапевта, який прийнятий в Інститут соціальних досліджень і не є членом Національного Товариства.
Цей статус дійсний протягом:
1. Sandplay терапевтів, які практикують в географічній області, де Є не вистачає (не менше 5) Інститут соціальних досліджень сертифікованих Sandplay Терапевти для створення Національного товариства;
2. Обставини, які дозволяють виключення залежності від рішення Ради.
3. Почесні члени
Це, в першу чергу, членів-засновників.
Умови прийому у різні форми членства передбачені в Правилах процедури для виконання статутів (див. ст. 19, абз. 1, Nr.3.)
Всі категорії члени обираються Радою директорів. (Див. ст.19, п.1, Nr.4)

Ст. 6
Виборчі права
У Генеральній Асамблеї національних товариств мають по одному голосу за кожні п'ять своїх Інституту соціальних досліджень сертифікованих членів. Загальна кількість голосів, на яке Національне товариство має право визначається числом його Інституту соціальних досліджень сертифікованих членів на 1 січня кожного року, в якому голосування мають бути прийняті.
П'ять членів з Індивідуальні члени отримують один голос; нове голосування дозволено для кожного з них до п'яти додаткових індивідуальних членів.
Почесні члени зважають на індивідуальних членів, якщо вони не належать до національних суспільством. До початку засідань Індивідуальні члени обирати між собою обличчя або особи, які вони делегують віддати свій голос.
Голосуючих акцій Національного товариства або загальне число індивідуальних членів обмежена в будь-якому випадку до 25% голосів у Генеральній Асамблеї.

Ст. 7
Зобов'язання
Індивідуальні (прямі) члени Інституту соціальних досліджень, члени національних товариств (непрямі учасники), мають право бути присутніми на всіх засіданнях Ради і обговорювати питання на таких зустрічах з дозволу президента. Тим не менше, вони не мають права голосу (див. Регламент). Прямі та непрямі члени отримують публікації Товариства.
Інститут соціальних досліджень члени національних товариств та індивідуальних членів мають право ідентифікувати себе в якості членів Інституту соціальних досліджень.
Національних товариств та індивідуальних членів зобов'язані платити щорічні внески в розмірі, встановленому Генеральної Асамблеї (див. ст. 14, Nr. 4 і ст. 24).

Ст. 8
Припинення членства
Членство може бути припинено:
1. Через розпуск Національного товариства;
2. Через смерть індивідуальних членів;
3. Після відставки Національного товариства або індивідуального члена, які повинні бути розцінені в письмовій місцем проживання суспільства принаймні за вісім тижнів до кінця фінансового року; після відставки людина втрачає його / її право на потяг;
4. При відмові платити внески відповідно до Регламенту;
5. Після вигнання Генеральною Асамблеєю відповідно до Регламенту.
Пропозиція виключити Національне товариство або індивідуальний член (а не до конкретного члена Національної спілки) може бути прийнято Радою. Рада має інформувати всіх членів такої пропозиції у письмовій формі мінімум за три місяці до Генеральної Асамблеї. Більшість у 2 / 3 голосів від Генеральної Асамблеї необхідно для виключення члена; товариство не зобов'язане держава підстав для висилки. Рада має право призупинити Національного товариства або індивідуального члена і припиняти або продовжувати членство відповідно до рішення Генеральної Асамблеї (див. Регламент).

Ст. 9
З'їзди
Товариство організовує міжнародні конгреси регулярно співробітництва місцевий організаційний комітет. Деталі будуть визначені Регламентом.

Ст. 10
Етика
Рада Інституту соціальних досліджень має розробити стандарти етичних норм, які є обов'язковими для індивідуальних членів. Ці стандарти можуть служити прикладом для національних товариств у розвитку своїх власних етичних норм.

ОРГАНІЗАЦІЯ

Ст. 11
Органи Інституту соціальних досліджень
Органів Інституту соціальних досліджень є:
1. Генеральна Асамблея
2. Рада
3. Фінансовий аудитор

ГЕНЕРАЛЬНА АСАМБЛЕЯ

Ст. 12
Генеральна Асамблея
Генеральна Асамблея є органом управління Товариства. Регулярні засідання Генеральної Асамблеї скликаються під час конгресів.
Екстра-чергове засідання Генеральної Асамблеї скликаються за рішенням Ради з письмовою заявою не менше ніж однієї п'ятої членів із зазначенням підстав для запиту (ZGB ст. 64, абз. 3).

Ст. 13
Повідомлення про скликання Генеральної Асамблеї
Повідомлення про скликання Генеральної Асамблеї мають бути відправлені принаймні за чотири тижні до засідання; запрошення має бути в письмовій формі та включати порядок денний; за винятком обставина особливо черговій нараді, для яких 8 тижнів повідомлення має бути надіслано.

Ст.14
Завдання Генеральної Асамблеї
Завдання Генеральної Асамблеї є:
1. Затвердити протокол останнього засідання Генеральної Асамблеї;
2. Затвердити річні звіти Правління; дати остаточного затвердження фінансової звітності; звертати увагу на бюджет.
3. Для виконання ради;
4. Для визначення членських внесків;
5. Обрати президента, який в цьому положенні, не буде представляти Національному суспільству;
6. Обрати скарбника, який в цьому положенні, не буде представляти Національному суспільству;
7. Для підтвердження Ради та її членів замінити;
8. Обрати фінансового аудитора;
9. Внести зміни до Статуту;
10. Щоб приймати рішення про пункти порядку денного;
11. Для досягнення рішення про розпуск товариства або його злиття з іншою юридичною особою.

Ст. 15
Резолюції
Якщо інше не передбачено, резолюцій і виборів вирішуються простою більшістю голосів членів, присутніх і представлена (див. Nr. 6 і ст. 15, абз. 2).
Голосувати за дорученням допускається згідно з Правилами процедури.
Поправки до Статуту потрібно 2 / 3 голосів від всіх мають право голосу членів з правом голосу.
Лиття голосування може відбутися в рамках підняттям рук або таємним голосуванням.
У виняткових випадках лиття голосування може проводитися поштою, факсом або електронною поштою. У цьому випадку простою більшістю голосів, відповідно. 2 / 3 голосів усіх членів Інституту соціальних досліджень не потрібно.

Ст. 16
Пропозиція рухів
Члени Генеральної Асамблеї може запропонувати руху до президента до трьох місяців до дати скликання. Не голосували можуть бути прийняті з питань бізнесу, які не представлені до зазначеного терміну.

РАДА

Ст. 17
Вибори Ради
Рада складається як мінімум з п'яти або більше членів, які обираються Генеральною Асамблеєю. За винятком президента і скарбника, які обираються безпосередньо Генеральної Асамблеї, Ради конституює себе.
Кожне національне суспільство має право призначити членом правління і замінити які потім підтверджено Генеральної Асамблеї. Кожне національне суспільство має право призначити одного члена правління для кожного з них до тридцяти (1-30) група членів, з одним додатковим членом вище тридцяти (30) членів національного суспільства.
За аналогією, окремі члени мають право призначити одного члена правління за один-к-тридцять (1-30) групу індивідуальних членів. Чи вище тридцяти (30) Індивідуальні члени, у них є право призначити іншого члена в Раді.

Ст. 18
Перебування на посаді
Президент, скарбник і подальші члени ради обираються строком на чотири роки, щоб не більше двох строків підряд. Якщо президент, скарбник і інші члени ради замінені до його / її термін був завершений, новий президент, новий скарбник і нового члена Ради буде крок у попередній термін в початкове завершення.
Цілком можливо, що член ради може бути обраний президентом. У цьому випадку він / вона починає новий строк від чотирьох до восьми років у функції президента.

Ст. 19
Обов'язки Ради
Рада відповідає за всі завдання, які не входять в компетенцію Генеральної Асамблеї, такі, як:
1. Запрошення і пропозиції Генеральної Асамблеї;
2. Презентація річну фінансову звітність і бюджет на наступний фінансовий рік;
3. Видача регламенту стосовно до Статуту, а також правила в цілому;
4. Вибори всіх категорій членів.
5. Представництво Інституту соціальних досліджень у державних і призначення осіб, які проводять право підпису;
6. Генеральний управління бізнесом;
7. Виконання резолюцій Генеральної Асамблеї.

Комітет підтримує професійний секретаріат здійснювати адміністративні завдання.

Ст. 20
Прийняття Резолюції
Рада може приймати рішення, коли не менше половини її членів або їх заступники присутні.
Резолюція буде прийнята простою більшістю голосів присутніх членів. У випадку нічиєї, президент кину вирішального голосу.
Голосувати поштою, факсом та / або електронної пошти допускається, воно повинно бути записано в протокол наступне засідання ради. У цьому випадку простою більшістю голосів всіх членів ради не потрібно.

Ст. 21
Проведення бізнес
Рада може делегувати управління певного завдання, група, що складається з президента та / або кількох членів ради. Для цієї мети, правила повинні бути закладені, які регулюють завдань і компетенцій, а також зобов'язання звітувати перед Радою.
Рада має право встановити положення та / або спеціальних комітетів для виконання конкретних завдань, члени якого не зобов'язані бути членами ради. Для цього, дозвіл делегація повинна бути передана який описує завдання, повноваження, компетенцію, засоби і обов'язок повідомляти.

Ст. 22
Фінансовий аудитор
Фінансовий аудитор повинен бути дипломованим бухгалтером і обирається на період, що охоплює час між черговими сесіями Генеральної Асамблеї. Аудитор перевіряє фінансову звітність Товариства та представляє письмову доповідь Генеральної Асамблеї.

ФІНАНСИ І БУХГАЛТЕРСЬКИЙ ОБЛІК

Ст. 23
Фінансові кошти
Дохід суспільства складається з:
1. Членські внески;
2. Подарунки та спадщина;
3. Доходи від капіталу товариства та майна;
4. Дохід у результаті подальшої діяльності.

Ст. 24
Членські внески
Генеральна Асамблея визначає зборів, що підлягають сплаті індивідуальних членів (див. ст. 14, Nr. 4). Збори, що підлягають виплаті за Інституту соціальних досліджень національних товариств розраховується наступним чином: число Інституту соціальних досліджень членів Національної спілки за станом на 1 січня кожного року, множиться на збори, передбачені для окремих членів. Національні товариства зобов'язані повідомляти в письмовій формі кожного року до січня 31-скарбник число їх членів Інституту соціальних досліджень з 1 січня. Збори повинні бути сплачені до Інституту соціальних досліджень по 31 березня поточного року. Спеціальні збори ставка буде застосовуватися для членів, які пішли на пенсію або інваліди і хто хоче зберегти своє членство, але мають труднощі з оплатою повної суми. Така сума буде визначена Радою Інституту соціальних досліджень. Для правила подав у відставку членів див. Правила процедури.
Індивідуальні члени, які не належним чином виплачувати свої внески отримати одне нагадування і штраф. Після встановленого терміну вони втрачають своє членство без попереднього повідомлення, вони повинні бути викреслені зі списку членів і більше не мають права претендувати на членство в Інститут соціальних досліджень. Див Правила процедури. Інститут соціальних досліджень члени національних товариств, які не належним чином виплачувати свої внески до їх суспільству отримати одне нагадування від їхнього суспільства. Після встановленого терміну вони втрачають право на отримання членства в Інститут соціальних досліджень, вони повинні бути викреслені зі списків. Національне суспільство залишається зобов'язаний сплачувати збір за цього члена відповідно до ст. 24, п. 1. Див Правила процедури.
Члени СОТ, які були вигнані з-за несплати мита може бути відновлено після виплати боргу і, отже, ще раз отримали право самостійно визначати себе в якості членів Інституту соціальних досліджень.

Ст. 25
Фінансовий рік
Фінансовий рік відповідає календарному року.

Ст. 26
Відповідальність
Відповідальність Інституту соціальних досліджень, не повинно перевищувати його дійсної фондів та національних товариств та індивідуальних членів не несуть відповідальності за борги або зобов'язання Інституту соціальних досліджень.
Розпуск і злиття

Ст. 27
Розчинення і злиття
Розпуск Товариства та його злиття з іншою юридичною особою, може бути визначена в резолюції через Генеральну Асамблею або голосувати поштою. Вибуття активів товариства після ліквідації визначаються в той час.
3 / 4 голосів усіх членів, необхідних для прийняття резолюції про розпуск поштою голосування. Кворуму, необхідного для ухвалення рішення на Генеральній Асамблеї становить 2 / 3 з правомочних голосів.
Якщо голосування про розпуск не вдається через відсутність необхідного кворуму і, якщо органи товариства не може бути встановлений відповідно до Статуту, друга Генеральна Асамблея може бути скликана, в якому простою більшістю поданих голосів вирішальним для дозволу.

Заключні положення

Ст. 28
Ратифікація
Цей Статут набуває чинності негайно після ратифікації.
Президент Інституту соціальних досліджень Інституту соціальних досліджень секретар Рут Амманн, Івонн Tрюбе
Цюріх, 15 січня. 2006

Main Page Contacts Search